www 2698x352.jpg

 "ROZŚPIEWANE DZIECIAKI"  
Webinarium z ćwiczeniami emisyjnymi i piosenkami do wykorzystania w pracy z dziećmi

Nauczycielu! Jeśli chciałbyś dowiedzieć się:

  • jak zaciekawić dzieci piosenką i wykorzystać ją do różnych aktywności w przedszkolu i szkole,

  • jak zadbać o głos dziecka,

  • jak sprawić, aby dzieci śpiewały świadomie i zaczęły kontrolować swój głos,

  • jak reagować na problemy związane z dolegliwościami głosowymi u dziecka,

  • jak dobierać repertuar odpowiedni do wieku i możliwości dziecka...
     

...to szkolenie jest właśnie dla Ciebie. Zapisz się już dziś na nasze szkolenie „Rozśpiewane dzieciaki”!

Przedstawimy i omówimy ćwiczenia oddechowe, artykulacyjne, dykcyjne i melodyczne, które można wykorzystać do pracy nad głosem dziecka. Zaprezentujemy również piosenki do wykorzystania w przedszkolu i szkole, a także aktywności muzyczne i ruchowe do każdego utworu.

 

Dla kogo szkolenie?

- Nauczycieli edukacji przedszkolnej i wczesnoszkolnej,
- Terapeutów
- Logopedów
- Studentów planujących pracę w zawodzie nauczyciela, terapeuty, trenera
… i wszystkich zainteresowanych tematyką emisji głosu u dziecka

 

 Cele:
- poszerzenie wiedzy na temat emisji głosu u dziecka,
- zapoznanie z prostymi ćwiczeniami emisyjnymi dla dzieci,
- zdobycie praktycznej i teoretycznej wiedzy na temat doboru, wprowadzania i wykorzystywania piosenek podczas zajęć

 

Program:
Ćwiczenia praktyczne będą przeplatane z dokładnym omówieniem teoretycznym podanych zagadnień:
1. Ogólne zasady wprowadzania elementów śpiewu podczas zajęć.
2. Problemy głosowe i błędy emisyjne  u dzieci oraz sposoby radzenia sobie z nimi.
3. Etapy wprowadzania piosenki w przedszkolu i szkole.
4. Dobór piosenek z repertuaru dziecięcego na podstawie umiejętności i skali dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym.
5. Rozśpiewanie dzieci:
- ćwiczenia ruchowe (rozgrzewające i rozluźniające), oddechowe, artykulacyjne oraz dykcyjne,
- ćwiczenia melodyczne.
6. Prezentacja autorskich piosenek dla dzieci, omówienie ich charakterystyki i problemów wykonawczych.
7. Jak zaciekawić dziecko piosenką?  Propozycje aktywności muzycznych i ruchowych do piosenek.

 

Każdy uczestnik szkolenia otrzyma pakiet pomocy dydaktycznych, w skład którego wchodzą:

- imienne zaświadczenie o udziale w szkoleniu,
- skrypt szkoleniowy w PDF (opisy ćwiczeń i zabaw, teksty piosenek oraz nuty),
- utwory w formacie MP3,
- dostęp do filmu szkoleniowego.

CENA SZKOLENIA: 49 ZŁ

Możliwość wystawienia faktury na życzenie.

ZOBACZ ZWIASTUN
PRZYKŁADOWE UTWORY ZE SZKOLENIA
CZARY MARY
DOBRZE KRASNOLUDKI ZNAM
MAŁY PRZEDSZKOLAK
ROZGRZEWKA

Prowadzące szkolenie:

www_-_zdjęcie_profilowe_klaudia.jpg

Klaudia Ligorowska

Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia we Wrocławiu na wydziale Fortepianu, Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia we Wrocławiu na wydziale Rytmiki. Magister Pedagogiki i absolwentka Uniwersytetu wrocławskiego na wydziale Filologii francuskiej. Swoje umiejętności rozwijała na certyfikowanych kursach z logorytmiki, terapii ręki, warsztatach improwizacji fortepianowej, metodyki nauczania rytmiki,

a także na Ogólnopolskich Warsztatach Rytmicznych w Pile. Zawodowo instruktor rytmiki we wrocławskich placówkach oświatowych, instruktor zajęć muzycznych

w Narodowym Forum Muzyki we Wrocławiu, nauczyciel wychowania przedszkolnego, wykładowca przedmiotu Metodyka Edukacji Muzycznej na studiach podyplomowych

w Dolnośląskiej Szkole Wyższej we Wrocławiu oraz trener nauczycieli polonijnych

w Stowarzyszeniu "Wspólnota Polska". Współpracuje również z Muzeum Pana Tadeusza prowadząc “Poranki Muzyczne” dla dzieci.

www_-_zdjęcie_profilowe_ola.jpg

Aleksandra Szymańska

Absolwentka Edukacji artystycznej w zakresie sztuki muzycznej, specjalność Edukacja muzyczna oraz prowadzenie zespołów wokalnych i instrumentalnych oraz Teorii muzyki na Akademii Muzycznej im. K. Lipińskiego we Wrocławiu. Absolwentka Państwowej Szkoły Muzycznej II stopnia im. R. Bukowskiego we Wrocławiu na Wydziale Rytmiki oraz Wydziale Wokalnym w klasie prof. Bogdana Makala. Swoją technikę wokalną rozwija m. in. w projekcie Polski Narodowy Chór Młodzieżowy (edycja 2017, 2018, 2019, 2020). Jest  animatorką na spektaklach dla dzieci organizowanych przez Fundację Sound Factory, prowadzi Chór Melomana w Narodowym Forum Muzyki, a od 2018 jest asystentem dr hab. Agnieszki Franków-Żelazny w Chórze Fenix. Od 2019 roku uczy pracuje w Samorządowej Szkole Muzycznej I stopnia w Strzelinie.

Twórca i koordynator “Poranków muzycznych” dla dzieci w Muzeum Pana Tadeusza

we Wrocławiu.